MPT ကဒီလိုေၿပာပါသည္
==============
ခ်စ္ခင္ေလးစားရပါေသာ MPT သံုးစြဲသူမိဘျပည္သူမ်ားခင္ဗ်ာ
ေဆြသဟာဝန္ေဆာင္မႈကို Unsubscribe ျပဳလုပ္ၿပီးသူမ်ားသည္ မူလက
အင္တာနက္ရယူထားျပီးျဖစ္ေသာ္ လည္း Unsubscribe လုပ္ျပီးေနာက္
အင္တာနက္ဝန္ေဆာင္မႈ ျပန္လည္မရရွိပါက ေအာက္ပါနည္းလမ္းမ်ားအတိုင္း လုပ္ေဆာင္ေပးပါခင္ဗ်ာ။
၁) APN Settings တြင္ "mptnet" ဟုျပန္လည္ခ်ိန္ညွိၿပီး ဖုန္းအား restart ျပဳလုပ္ပါ။
အင္တာနက္ဝန္ေဆာင္မႈမရရွိေသးပါက အင္တာနက္ျပန္လည္ဖြင့္ေပးႏိုုင္ရန္ အတြက္
၂) Facebook Team သို႔ မိမိ၏ဖုန္းနံပါတ္ကို Message မွတဆင့္ပို႔ေပးပါ။
အခုလို အဆင္မေျပမႈမ်ားအတြက္ MPT မွ အႏူးအညြတ္ေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။
ယခုနည္းပညာဆိုင္ရာအခက္အခဲအား MPT မွ ျပင္ဆင္ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိေၾကာင္း
အသိေပးအေၾကာင္းၾကားအပ္ပါတယ္။
Dear MPT customers,
For customers who unsubscribed Swe Thahar plan, in case you didn't get your data activated, please try the following methods.
1) Please reset your APN Settings and restart your phone.
2) Please send a private message to our Facebook Team and send us your phone number for troubleshooting.
We are sorry for this negative experience, and trying to fix this technical issue the soonest.
ေဆြသဟာ ၿပန္ၿဖဳတ္ၿခင္သူမ်ားဒီလိုနည္းေလးနဲ.လည္းလုပ္လို.ရပါတယ္
======================================
1332 ကို UNSUB SWE မက္စိတ္ပို.ပါ။ မက္စိတ္(Your Operation is failed
connect to call 106) ၿပန္၀င္လာပါက ဖုန္းကို restart ခ်ပါ။
အားလံုးအဆင္ေၿပႀကပါေစ။
Saturday, January 17, 2015
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment